Toimitamme tilauksia kaikkialle maailmaan! Toimitamme vuosi- ja irtonumerotilaukset Suomeen ilman toimituskuluja!

OTTOBRE design®

(0)
Ostoskorisi (0)
Ostoskorisi on tyhjä
Tuotteet yhteensä
0.00 EUR

Näytä ostoskori Sulje

Tiedote OTTOBRE kids -lehden vuositilaajille lehdestä 4/2021

30.8.2021

Hyvä OTTOBRE design® -lehden tilaaja,

Kuten aikaisemmin tiedoitimme, OTTOBRE design® kids 4/2021 lehden postituksessa on ilmennyt ongelmia. Lentorahtina painotalostamme Suomesta torstaina 22.7.2021 lähetetyt lehdet ovat kadonneet matkalla lehtorahtiterminaaliin.

Olemme etsineet useita kuormalavoja sisältänyttä lehtilähetystämme yhteistyössä logistiikkayhtiömme kanssa. Emme valitettavasti ole kyenneet paikantamaan lähetystä.

Olemme nyt painaneet uuden erän lehtiä sekä käynnistäneet lehtien uudelleenlähetyksen niille asiakkaille, joita tämä viivästys koskee.

Viivästys koskee seuraavia asiakasryhmiämme:

• suomenkielinen lehti: muualle kuin Suomeen tilatut lehdet

• ruotsinkielinen lehti: muualle kuin Ruotsiin tilatut lehdet

• saksankielinen lehti: muualle kuin Saksaan tilatut lehdet

• hollanninkielinen lehti: kaikkiin maihin tilatut lehdet

• ranskankielinen lehti: kaikkiin maihin tilatut lehdet

• espanjankielinen lehti: kaikkiin maihin tilatut lehdet

• englanninkielinen lehti: kaikkiin maihin tilatut lehdet

Kaikki viivästyneet lehdet uudelleenlähetetään 3.9.2021 mennessä. Lehden saapuminen tilaajille kestää Euroopassa normaalisti n. 1-2 viikkoa, muuhun maailmaan posti kulkee hitaammin, n. 2-3 viikossa. Huomioithan myös oman maasi paikallisen tilanteen postinkulussa.

Viivästys ei koske seuraavia asiakasryhmiä:

• suomenkielinen lehti: Suomeen tilatut lehdet

• ruotsinkielinen lehti: Ruotsiin tilatut lehdet

• saksankielinen lehti: Saksaan tilatut lehdet

• uudet, OTTOBRE design® kids -lehden numerosta 4/2021 alkaneet kesto- tai vuositilaukset

Miten voit toimia, jos lehtesi ei ole vielä tullut

Jokainen OTTOBRE design® -lehden kestotilaaja tulee saamaan uusimman syyslehtensä. Pahoittelemme tätä meistä johtumatonta viivästystä lehden toimituksessa. Asiakasrekisterimme perusteella meillä on tarkka asiakaskohtainen tieto lentorahtilähetyksemme sisällöstä. Uudelleenlähetämme viivästyneet lehdet tämän tiedon perusteella.

• jos kuulut yllä mainittuihin asiakasryhmään, jota viivästys koskee, sinun ei tarvitse olla erikseen yhteydessä asiakaspalveluumme lehden saamiseksi. Teemme täällä parhaamme, että saisimme lehtesi perille mahdollisimman pian.

• jos kuulut muuhun asiakasryhmään, ja et ole vielä saanut uusinta lehteäsi, olethan yhteydessä tilaajapalveluumme

Kiitämme teitä jo etukäteen kärsivällisyydestänne ja ymmärryksestänne.

Ystävällisin terveisin,

OTTOBRE design® -lehden toimitus
Studio Tuumat Oy
Rantavitikantie 33

96300 Rovaniemi

20.8.2021

Hyvä OTTOBRE design® -lehden tilaaja,

OTTOBRE design® kids 4/2021 lehden postituksessa on ilmennyt ongelmia. Lehdet on lähetetty lentorahtina painotalostamme Suomesta torstaina 22.7.2021 Keski-Euroopassa sijaitsevaan lajittelukeskukseen.

Olemme saaneet ensimmäiset ilmoitukset asiakkailta puuttuvista lehdistä 8. elokuuta. Seurannan mukaan lehdet ovat saapuneet lentorahtiterminaaliin 27.7.2021. Normaalitilanteessa lehdet olisivat ehtineet asiakkaille viralliseen ilmestymispäivään 3. elokuuta mennessä. Nyt näin ei näytä käyneen.

Selvitämme parhaillaan logistiikkayhtimme kanssa useita kuormalavoja sisältävä lehtilähetyksemme sijaintia, sillä lajittelukeskukseen se ei ole saapunut. Pahoittelemme viivästystä suuresti. Logistiikkayhtiöstä kerrottiin yleisesti, että jakelukeskuksiin on syntynyt rahtiliikenteen valtavan suuren kasvun vuoksi täysin ennakoimaton ruuhka. Ruuhkaa puretaan parhaillaan.

Meille on tietysti ensisijaisen tärkeää, että jokainen asiakkaamme saisi tilaamansa lehden pikimmiten ja pääsisi nauttimaan syksyisistä ompeluhetkistä. Olemmekin sitoutuneet ottamaan lehdestä uuden painoksen ja aloittamaan korvaavien lehtien lähetyksen, jos tilanne ei ratkea lähipäivinä. Jokainen asiakas siis saa lehtensä.

Tiedotamme asiasta lisää heti, kun olemme saaneet varmistuksen lehtien kohtalosta. Viivästys ei koske kaikkia OTTOBRE design® -lehden tilaajia, vain vaan osaa asiakkaistamme.

Viivästys koskee seuraavia asiakasryhmiämme:

suomenkielinen lehti: muualle kuin Suomeen tilatut lehdet
ruotsinkielinen lehti: muualle kuin Ruotsiin tilatut lehdet
saksankielinen lehti: muualle kuin Saksaan tilatut lehdet
hollanninkielinen lehti: kaikkiin maihin tilatut lehdet
ranskankielinen lehti: kaikkiin maihin tilatut lehdet
espanjankielinen lehti: kaikkiin maihin tilatut lehdet
englanninkielinen lehti: kaikkiin maihin tilatut lehdet

Viivästys ei koske seuraavia asiakasryhmiä:

suomenkielinen lehti: Suomeen tilatut lehdet
ruotsinkielinen lehti: Ruotsiin tilatut lehdet
saksankielinen lehti: Saksaan tilatut lehdet

Miten voit toimia, jos lehtesi ei ole vielä tullut

Varmistamme, että jokainen OTTOBRE design® -lehden kestotilaaja tulee saamaan uusimman syyslehtensä. Pahoittelemme tätä meistä johtumatonta viivästystä lehden toimituksessa. Asiakasrekisterimme perusteella, meillä on tarkka asiakaskohtainen tieto lentorahtilähetyksemme sisällöstä eli tiedämme, ketkä asiakkaistamme odottelevat vielä lehteään saapuvaksi.

• jos kuulut yllä mainittuun asiakasryhmään, jota viivästys koskee, sinun ei tarvitse olla erikseen yhteydessä asiakaspalveluumme lehden saamiseksi. Teemme täällä parhaamme, että saisimme lehtesi perille mahdollisimman pian.

• jos kuulut asiakasryhmään, jota viivästys ei koske ja et ole vielä saanut uusinta lehteäsi, olethan yhteydessä tilaajapalveluumme

Lisätietoa asiasta

Tiedotamme asiasta lisää omilla verkkosivuillamme ottobredesign.com

Voit seurata meitä myös sosiaalisen median kanavissamme

facebook.com/OTTOBREdesign
instagram.com/ottobredesign

Kiitämme teitä jo etukäteen kärsivällisyydestänne ja ymmärryksestänne.

Ystävällisin terveisin,

OTTOBRE design® -lehden toimitus